konfirmationplanering :(

Hellu!!
Kan man vara segare än vad jag är just nu? jag åt nyss frukost och har inte börjar göra mig i ordning än.
men såna dagar får man faktiskt ha ibland tycker jag.
Idag ska jag vara i kyrkan och vi ska planera inför konfirmationen som vi har den 17 maj. Ska möta Johanna vid OK
14:40 så har faktiskt lite brottom. Om jag ska vara helt ärlig så orkar jag inte med konfa idag. Är typ helt slut i kroppen.
Fråga mig inte varför.
MÅste bara fråga er en sak, ni som läser min blogg. Kan inte ni kommentera och berätta för mig vad ni vill läsa?
Skulle behöva lite tips. Och samma med banner till bloggen. =)
Min outfit idag består av:
chinos-gina tricot
svart linne-gina tricot
gul hoodtröja-stadium.
Väldigt vardags.

nä nu får jag sluta skriva
lägger in sen.
pusssssochkraaaam !
/s

Kommentarer
Postat av: H.

Heej sara jag vill läsa om...din randigs strumpor !:DDDD<3

2009-04-26 @ 14:05:43
URL: http://hannawulcan.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0