P o l l e n a l l e r g i

Ja, rubriken kan nästan förklara min dag. Allergin äter upp mig. Min näsa och mina ögon kliar.
I skolan var det en vanlig dag, förutom att vi tog en tripp till grannarna (gymnasiet)
och kollade på esteterna, sjukt bra var dom, blev verkkligen jätteimponerad!
Nu sitter jag och kollar runt lite efter avslutningskläder och har redan blivit förälskad.
finns såååå mkt fina klänningar nu på gina tricot!
Igår kom mamma med en supersmart idé, hon ska ge mig 500 kr så jag kan åka och köpa kläder på söndag. Tror jag ska ta med mig Amanda så kan vi cykla till överby, det är ju faktiskt inte illa pinkat. Måste ha lite kläder nu till våren, när man öppnar min gaderob ser det ut som en begravning. Så ska satsa på lite fräscha vårkläder. Linnen, ngn snygg top, färgglada skor.. Ja ni fattar :) fast måste kolla på ett par nya jeans. Vill ha ett par ljusa, slitna jeans.
Ikväll ska jag äta räkor och mysa med familjen, ni då?

puss & kram
/ s
Kommentarer
Postat av: Erik

Räkor = gott!

2011-03-25 @ 00:18:15

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0