Pipande, krafsande konstigheter

hej bloggen! =)

yesterday:
Igår i skolan fick vi reda på en dålig nyhet.. En klass ska splittras i nian. Och det var risk för att det skulle bli vi. Jag som har väldigt lätt för att börja gråta gjorde det. Var nästan deppad hela dagen efter det.
Iallafall, Efter skolan hängde jag med Sara hem och nästan dirr stack vi till konfan.. Fick fota med systemkamera (canon I think) Bilderna blev fruktansvärt dåliga dock. Men det rättade till sig sen. Hihi, skulle bli bilder som skulle visa hur kärlek kunde vara på olika sätt. MYSMYS! På kvällen mumsade jag på jordgubbar, kex, bullar och masariner och pluggade franska.  Gick och la mig vid 22:30 och somnade vid ungefär 23:00, men vaknade 4 av ngt konstigt ljud.. Trodde det var en råtta. Det var liksom ett pipande och krafsande och sånt. Jag smsade MIkael och han kom genast och kollade.. Men dum som jag är.. så var det bara massa fåglar som byggde bon. Sen somnade jag om igen..
today:
Vaknade runt 07:00 när första alarmet ringde.. Kände att jag var trött så jag somnade om. Andra alarmet ringde 08:10, så då gick jag upp och duschade och gjorde mig iordning. Åt en lååång frukost med Amanda. Skolan började med biologi där Lena hade läxförhör som jag inte hade pluggat på. Pluggis som man är, haha!
På idrotten som vi hade efter berättade Jonas att våran klass inte skulle splittras. Alla i kör ropade : JAAAAA!!!
Alla tjejer slängde sig på mig och vi låg i en stor hög och jag fick lite tårar i ögonen av lättnad. Jag älskar verkligen våran klass. Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dom i Gymnasiet sen. Sista lektionen var bild där jag bara kladdade på min seriefigur och lite små andra tråkiga saker.
På fredag ska jag och min kära familj till Göööteboooorg och shoppa. Tänkte kolla klänning+skor till konfirmationen.
___

Det blev ganska långt idag
men nu ska jag plugga religion.
ha det !
/s


jag saknar mitt långa hår utan lugg!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0