sssunday

Goooo kväll
Kyrkan idag var väl helt okej. Men.. jag kommer skämma ut mig totalt på konfirmaitionen.
Ska gå in först med ett jävla kors i handen. ha-ha.
Det kommer nog se riktigt kul ut.
I alla fall så fick vi fika där, kan säga att det satt väldigt fint i min mage om man säger så.
Jag ska även spela ett träd på konfirmationen. Helkul!
När jag var hemma igen åt vi spagetti carbonara, mmm. Sen kom jag på idén att vi skulle gå och köpa glass. Så vi gjorde det. Blev en tiptop för min del. Gudars va god den är. Men sen när vi skulle gå hem så kom det ett par på andra sidan vägen (påverkade) När dom gick förbi oss ropade tjejen "fuck you" till oss och sånt. Och Amanda började genast skratta, för hon sågg fett kul ut. Jag bara glodde. Men Tjejen blev tydligen jättearg och började gå efter oss och sa "Ville ni något era jävla horor?" vi bara gick. Helt ärligt hann man bli rädd. Men jag kan säga att man skulle kunna sprungit ifrån henne lätt. För så påverkad var hon!!'
Wellwell, nu ska jag göra mig iordning för sängen.
sov sött mina sötnosar
godnatt
/ s
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0