15!

hanna montana! om meet me halfway:
sara, jag prata me din mamma å mikael förut på kvantum. för ja va där med min mamma och pappa och köpte saker till tacos,
+ att jag har världeens nackspärr så så sa anna olsson hejhanna! :D å så skulle ja typ nicka till så där å säja hej å lnäcker till nacken som fan vettu.. så ja blir helt stel bara säjer tjeenare, folk trode la fan jag vet helt dum i huvet när jag stog där och kännde mej som STÄNKAREN I BECK (A)
hahahahahahaah :DDDDDDDDDDDD
<3

HAHAHA, detta gjorde min morgon! =)

Nu ska jag fixa mig lite smptt och sen dra tiill kvantum för att fixa mums till tårtan vi ska äta på mitt kalas ikväll. NU ÄR JAG FEMTON! Så grattis till mig.
Kommentarer
Postat av: hanna monthana :D

GRATTIS ÄLSKLING! (K)

2009-12-27 @ 12:07:46
URL: http://hannawulcan.blogg.se/
Postat av: julia

hahah, hanna för gooo hon ;D

GRATTIS SARA <3

2009-12-27 @ 13:40:33
Postat av: j-hanna :D

GRATTIS SORBE! (L)

2009-12-27 @ 16:52:33
Postat av: jossan :)

grattis finaste super snälla silver sara ;)

ily , <3

2009-12-27 @ 19:14:48
URL: http://www.schossan.devote.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0