ERIK ELLER CALLE?


LUCIAFIRANDE i skolan idag.
Knäppte några sköna bilder som jag lägger upp.
Har kollat uidol nyss och shit! Både Calle och Erik är sjukt grymma.
Och jag känner att det inte spelar någon roll vem som vinner =)
Imorgon är det lussebandyn så dit ska jag och titta tillsammans med Amanda.
Sen på söndag åker jag, julia och amanda till överby för att fixa lite julklappar.

pussar!

Jaa, tråkiga kommentarer på bloggen suger men ja får ta den skiten.
någon dag ska jag lägga in någon bild på mig som ska vara helt oredigerad så ska du få se.
och jag tycker det är helt fantastiskt att ni lägger så mycket tid på just lilla mig.
haha, get a life





















SÅ SÖTA BILDER =)
har man världens bästa kompisar så har man ♥
Kommentarer
Postat av: Hannnnnnna (H)<3

HAHAH jag fick ju iallfall bästa bilden på kull! ;DDDD

<3

2009-12-12 @ 22:07:33
URL: http://hannawulcan.blogg.se/
Postat av: jennifer

LUCIA TÅÅGET FTW C:

2009-12-19 @ 12:52:22
URL: http://tinymoments.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0