Lördag

SVAR TILL JULIA JARNÅS :
när: 18:30
vad jag önskar mig: VET INTE, hihi. Nää men typ smink/smycken =)

Jag är fortfarande jätteförkyld men de måste gå över till på tisdag.
Annars vet jag inte vad jag gör, hhaha.
Hinner inte skriva så mycket mer just nu. Eller jag kan meddela er att jag måste dammsuga hela undervåningen, blåsa håret, klä på mig, sminka mig och massa annat. Farmor, Farfar och Carina kommer och grattar mig idag och jag tror även Farmor och Farfar har med sig massa julklappar. HIHI (a)
Imorgon fyller jag femton år. WOW ! =o
Längtar till på tisdag så jag spricker!

puss puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: julia

gött ;D då vet jag :)) hihih kommer bli myyys<3

jag är oxå sjuk fortfarande, men håller på att bli bättre :)

krya på oss ;*

2009-12-26 @ 13:40:33

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0