Rami i paradise hotel suger

Nelly Furtado – Loose: The Concert
Värt att lyssna på!

Sov riktigt skönt inatt och det är inte ofta det händer. Så det uppskattar jag väldigt mycket. Som Milla skrev på sin blogg: En gillaknapp skulle behövas ! För det är verkligen så. Om man hade en gillaknapp hade det varit roligare att gilla saker. Min gillaknapp skulle varit jättemjuk och luddig. Skön att klappa typ.. Smart drag av rutsara.

Som sagt vaknade jag ur min underbara sömn runt 10:15 fast jagh låg och drog mig som man får göra nu när jullovet äntligen är hos oss. jag och Amanda käkade frukost runt 12. Fast egentligen var jag inte ens hungrig och jag vet inte varför. Sen tog det typ jättelång tid att fixa iordning mig. Haha. Duschade läänge och sånt där. jag och Amanda kollade på Paradise Hotel och Riverside. RAMI KAN DRAAAA ÅT FANDERS!!!! Andreas skulle varit kvar och typ Patrick eller någon åkt hem istället.. Ååååh det sög verkligen. Men nu hejar jag på Cimon (snyggaste) och Greta. Lite Jackie också för hon är rolig.

Well för ett tag sen fixade jag och VÄRLDENS BÄSTA MAMMA lite julgodis. Mumma. Julia och Amanda fixade granen också så nu känner m verkligen julstämningen i hela huset.

Mamma, du är världens bästa. Vad som än händer och vad jag än säger.
Glöm aldrig detta:
Jag älskar dig


Långt inlägg
puss!
Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha "min gillaknapp skulle varit jättemjuk och luddig. Skön att klappa typ" <3

2009-12-21 @ 16:34:21
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0