13 JULI











Lite bilder jag och sis tog igår.
Blev nöjd med bilderna på Julia.
Fixade även hennes frisyr och sminkning.
Frisyren som jag dock inte passar alls bra i men som är så sjuuukt snygg.
ChinosShortsen Julia har på bilden är från JC och kostade 300 kronor.
Tröjan jag har på mig kommer från Carlings och kostade 250 kronor.
Jag ska nog också hitta ett par chinosshorts till mig själv.

Idag har jag inte gjort ett dugg.
Checkade lite "Livet enligt Rosa" på förmiddagen och käkade godgodgod
fisk.
Och nu sitter jag här och inte har något att göra. Solen skiner och jag vill ut.
Men tråkigt att gå ut ensam ju!
Ibland har man tråkigt...
Designen ska fixas så småning om.
På lördag drar jag mig till Stockholm med min underbara familj.
Blir grönan, shopping och god frukost på hotel. Det hissar vi!

kram på er!

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0