31 juli

Tack tack tack tack Milla!
Bloggen blev ursnygg, tkr inte ni det också?(=
Kommer bli lite roligare för mig att blogga nu när man vet att den är i bra skick så att säga.
Så tack ännu en gång!
Igår var jag med Linnea.
Vi gjorde egentligen inte så mkt.. Babbel, chill, musik, liiiite film, platta hår, ännu mer babbel, skratt.
Kul med andra ord!
Jag älskar dig <3

snart ska jag vara med Isabella. Kommer bli jättekul och jag tar med
kameran så lite bilder får ni vänta på.
Lördag ; Träffa Hanna som jag inte träffat sen i Juni tror jag.
Längtar efter dig och alla andra från klassen. Fast jag träffade ju Fredrik och Cristian igår och va ute och snackade lite med dom igår förresten!!

Söndag ; Lager 157, ska kolla på jeans+Hoodtröja+t-shirt I think! :D

Kommentarer
Postat av: julii-ah:*

bloggen blev riktigt fiin!:))<3

2009-07-31 @ 15:17:50

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0