Boom Boom Pow - Black Eyed Peas

Liseberg med Pappa, Sara, Julia och Bells på onsdag kanske. Och om det inte blir onsdag så blir det någon annan dag denna veckan.
Johanna har varit hos doktorn sen i fredags. Blindtarmen. Stackarn =(
Jag vill inte operera bort den. Fyy, verkar ju göra sjukt ont!
Well, Känner att jag är i behov av en ny jacka. Vill ha en svart ganska pösig men ganska kort.
Riktigt fint tycker jag. Amanda har en sån och är nöjd. Tror den är från Vero Moda.
Kanske får ta en tripp till torp/överby någon dag. Följ med och ge mig lite tips?

I helgen har vi varit i stugan. har dessvärre åskat en del så jättemkt bad har det ju inte blivit.
Men var ute och gick en lååååååååååång bit med Tomas och Amanda igår.
Fötterna värkte efter det kan jag meddela er.

Ikväll ska jag och Pappa se barnhemmet.
Pussar
/s


HDR - by sara


HDR - by sara


HDR - by sara


       HDR - by sara


HDR - by sara


HDR - by sara

Lite bilder från i somras / vintras.
Bilderna från stockholm slänger jag upp för att vi aknske ska dit när mamma har semester.
Lägg en kommentar tack!

Kommentarer
Postat av: anonym

fula och dåliga bilder, så sluta direkt. tack.

och den där minen du gör på vart ända jävla kort, den är ful? du ser tjock ut. okej? så sluta! jävla hora :)

2009-07-05 @ 20:31:51
Postat av: Julia Berndtsson :*

assoe , vadå har inget liv? waannabe sara berndtsson;D? haha dt går inte för ingen kan ju va lika bra som rutaan!(HH' och,, varför kollar du hénnes blogg om du tkr hon är så ful och tjock , och hon är ingen hora för du verkar inte veta vad det betyder jäkla anonym!:@@@@

2009-07-05 @ 20:52:13
Postat av: Anton

Schnygg bildredigering!

Har också redigerat lite bilder så checka gärna in ! :D

2009-07-06 @ 13:39:44
URL: http://antonstenander.devote.se
Postat av: anonym

men bilderna var iallafall fult redigerade. :)

2009-07-06 @ 18:42:10
Postat av: Anonym

Jahaaa, så bara för att du tyckte bilderna var fula så är jag en hora?

JAHAAA!

2009-07-07 @ 10:44:10
Postat av: Anonym

redigeringen är inte snygg :p

2009-07-10 @ 01:48:20
Postat av: EMELIE

fin blogg kramkram

2009-07-11 @ 20:22:31
URL: http://onellove.blogspot.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0