Våga ta steget upp.. Eller ner?



Jag vet inte vad jag ska tro.
När det kommer nerförsbackar och man kan slappna av
kommer uppförsbackar igen. Varför?
Eller inbillar jag mig bara?
svara svara

Jag börjar bli less på detta skitvädret.
Jag vill kunna sola och få färg men nejnej.
vad har jag gjort för fel, Gud ?
Men det är nog inte bara jag som tänker så. Alla börjar bli trötta på detta.

Försöker packa men var bara tvungen att göra ett inlägg. Annars kanske jag glömmer.
Och jag vill ha som en vana att jag ska lägga upp så ofta jag hinner och har tid.

Dagens klädsel idag iallafall ;
Ett par gamla chinosshorts från VeroModa
Linne från Monki
Gladiatorsandaler från DinSko

Dagens Låt ;
Day 'n' night - Kid Cudi (crookers remix)


Kyssssar på er alla!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0