En underbar dag med en underbar tjej

NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMARLOV OCH VI ÄLSKART!
Var på School's Out i fredags, för dom som inte vet vad det är så är det ett disco
som ska inviga sommarlovet. Promoe so sjunger svennebanan var där. Själv tyckte jag att han var riktigt bra!
Om man gillar sån musik som jag gör.
Sen i lördags till söndags var vi i stugan. Och på söndagen sprack det ju upp. Sol med 30 grader. Inte illa pinkat efter denna regniga veckan.
Igår kväll kom jag till pappa som jag ska vara hos hela veckan. Vi kollade fredag den trettonde (nya)
Och jag höll pappa i handen. :$
Idag-Måndag var jag med Min alldeles egna Isabella som jag inte har varit med på länge.
Vi var i stan, fotade och käkade 2 glassar. Väldigt mycket mys må jag säga!
Nu ikväll kanske det blir en till skräckis. Jag tycker om at kolla på det. Fast det straffar sig när man ska sova sen.
Imorgon blir det tandläkaren och kolla tapeter.
Och jag ska skärpa mig med uppdateringen..
PUSS PÅ ER ALLA

/ s


foto: bella redigering: jag

foto: jag redigering: jag

foto: jag,  oredigerad

foto: jag redigering: jag

foto: bella redigering: jag

foto: jag redigering: jag
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0