Fy skäms!

Hej !
Ska börja uppdatera mer nu, usch va hemsk jag är på det!
Men har haft fullt upp.
i helgen var jag med i Saras stuga på havssten.
Sjukt kul var det. På lördagen var vi på torp och kollade på Johan Palm som var så himla bra. Fick en kram, köpte skivan och tog kort tsm med honom. Han är bäst.
Sen samma kväll träffade vi Anton och Elin (som har devote.se och jag kommer inte ihåg vad dom heter)
Slänger upp lite bilder där ifrån.
Måndags- hade historiaprov som sög. men det gick iallafall bra. Känner på mig det. Kommer få se resultatet imorgon.
På fredag har vi brännbollsdag, ska klä ut mig till Bonde. Hahahaha.
Plus att på fredag är det bara en vecka kvar till skolavslutningen och school's out!
Längtan är bigbigbig.
-
Jag ska tipsa er om min kompis blogg
www.hannawulcan.blogg

puuuusss
/s


DETTA ÄR INLÄGGET JAG SKULLE LAGT IN IGÅR, MEN INTERNET HACKADE SÅ DET GICK INTE!




JOHAN PALM


(nikon d40)

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0