Sjung om studentens lyckliga dagar.....

Lång dag tycker jag. Brännbollen gick prima. Vann 4 av 5 matcher. Kom till semi och det var där det sket sig.
Men sjukt duktiga var vi iallafall. Vi brände ju bannemej ut 3 lag! Hahaha!
Sen snabbt hem och lägga in bilderna på datorn. Duscha och sminka sig och till sist åka.
Hade på mig volangkjol från Rut m.fl. vitt linne (instoppat) och en kort cardigan från gina tricot.
Fint må jag säga =) Och jag tror jag vet vad jag ska ha på mig på school's out nu.
Volangkjolen, vitt linne och gladiatorskor från din sko. Rrrriktigt snygga är dom.
Nu i sommar är remmarna och spännena först på listan. 
Ska nog ta en sväng förbi överby med kära mor på söndag kanske ?
Yes, grattis till alla studenter i Vänersborg. Speciellt Niklas som vi var och grattade förut. Han var trött och ville hem och sova. men han skulle festa natten lång ändå. Haha!
Jag vill ha lov. Bara en vecka som jag ska stå ut med.

Well well, kanske en promenix med Amanda på stan sen, kolla studenterna och prata.
Sitter inte fel :)

Kram på er alla !
 / sara


8F


STUDENTER


Slänger upp en bild på mig också.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0