VG!!



Hejhej!
Yesbox, ett till VG till mig. Samhällskunskap.
Fattar inte vrf, visste knappt själv att jag skulle få det. Så det gjorde mig lite häpen eller något..
Men glad nu iallafall. Har inget mer prov denna terminen. Åttan är i själva verkat snart slut.
Kan nästan säga att vi hade våra sista "riktiga" lektioner idag. För på måndag rensar vi skåpen och tar hem alla saker.
Fredag - Brännbollsdagen+student.
Lördag - Aqua Blå med Amanda.
Söndag - ?
Måndag - Skola
Tisdag - Hitta på något med klassen
Onsdag - Skola+niornas bal
Torsdag - Jippodag
Fredag - Skolavslutning+School's Out.

Och jag är lite smått stressad för jag vet inte vad jags ka ha på mig på School's Out.
Fyyy,.


Nu ska jag städa, ha det fint! =)
/ rutsara
Kommentarer
Postat av: Anton

Grattis! :D

2009-06-04 @ 21:31:12
URL: http://antonstenander.devote.se
Postat av: DragonBoy

du jag tror du var fi8n men jag mins inte riktigt vad du hade på dig?

2009-06-20 @ 09:56:55
URL: http://BILDDAGBOKEN

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0