20:45

Cha Cha!!  (krillebooi, haha)

dagens:
blå-vit randig top,
blåa jeans,
svarta kawasaki.
------
Yes, jag är hes och lite småförkyld i detta vädret. Fin kombination må jag säga!
Skola igår, + konfa. Men vi fotograferades aldrig. Men vi körde ett genrep och provade kåpor. och nu är det så att jag ska gå ut med korset. Så JAG ska liksom avsluta hela konfirmationen. Ska bli kul att se hur det går..
Jag tänkte ta på mig mina avslutningskläder och knäppa några bilder son så ni får tycka och tänka om hur det ser ut. Bra eller dåligt vill säga!
och glömde tillägga att idag hjälpte jag amanda att hitta kläder till henne. Hon ska ta avslutningskort med sin klass imorgon. Och hon skulle klä ut sig till PartilleJohnny/Gangster. Ni kommer att få se resultat!
Nuuu vill jag ut i det fina vädret. kanske uppdaterar sen eller något =)

Pussss och kraam mina sötaste
/ ruts.


tröjan kommer ifrån Weekday.


amanda !


amanda, hahaha! :D


YES ! (YY)

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0