dålig uppdatering I know!

Hejjj!
Förlåt för dålig uppdatering, har inte haft internet på min dator.
I fredags tog jag, mamma, amanda, mikael och julia tåget till Göteborg.
Jag köpte:
Top - Monki
Jeans och top - Weekday
JeansLeggings - Bikbok
Kjol - Rut m fl
Pösig t-shirt och linne - Gina tricot
Bandana - Pepper

Så jag klarar mig nog ett tag nu,, ett liiteet iallafall!  Jag har iallafall en ny favoritaffär,, monki (L) Älskar deras stil!
När vi var hemma igen fotade jag och Julia lite, bilder ska läggas upp jao!
Igår: Satte upp studsmattan, sena som vi är. Sen kom bella, som sov över hos mig.
Idag: Jag och Bella gjorde ansiktsmask som innehåller:
Havregryn och vatten. Man ska bara blanda ihop det till en gegga och sen smeta in i ansiktet. Gav sådär bra resultat. men värt ett försök.  Följde med Bells hem och vi fortsatte med att vara duktiga så vi gjorde iordning et handbad som innehöll:
Vatten och Olivolja. Kan sägá att det veeerkligen gav resultat! Händerna blev jävligt lena. (förlåt för mitt språk, men det blev jättebra!)
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt för jag har gått och blivit förkyld!
Imorgon blir det kyrkan efter skolan, vi ska bli fotade!
pussss!!
och ja jag ska bli bättre på att uppdatera!!


fotograf: jag
modell: julia


fotograf: julia
modell: jag


fotograf: jag
modell: julia


hihi!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0