Förlåt, förlåt, förlåt!

Har haft mina två första praodagar på dagis..
jag är heelt slut kan jag meddela.. EFTER 2 DAGAR!!
Barnen är så söta. En liten tjej frågade mig om jag ville följa med henne hem och leka.
Och en liten kille frågade mig om det var jag som var "Supersnälla-silverSara"
Så gulligt! =))

Förlåt att jag inte uppdaterat nu dom senaste dagarna.. Men mitt internet på denna datorn funkar inte alltid som man vill. Ska försöka fixa det.
Jag vet inte om jag har berättat,, men jag ska ha en annan kjol på konfirmationen/Skolavslutningen som kommer ifrån gina tricot.
Den+bruna ben= mumma!
Jag ska konfirmera mig på söndag. Shiiit va fort det har gått!

Jaja, nu ska jag skriva i Praodagboken, äta kvällsmat och sen försöka sova.

Puss på allihopa,
/s


Vet inte riktigt vad den kostade men ca 300 kr..

I LOVE IT!

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0