So damn beautiful

hej alla läsare!
jag vill piffa till min blogg faktiskt.
Tråkigt när man inte har det som man vill. Men jag ska försöka iallafall.
Prao idag och jag lekte med dom på lekplatsen som var vääldigt mysigt (=
Haha!
Sen när jag kom hem låg jag på min studsmatta och solade en stund. Kanske gör en repris på det senare eller imorgon.
Iallafall, Imorgon ska jag kolla Johanna, Julia och Elins konfirmation. Lycka till tjejer!
Och på söndag är det ju min tur.. Omg!
Allt jag ska göra är:
* spela träd
* vara med i en teater och säga två ord
* hålla upp stenar i luften
* gå ut med korset

YES!

Ikväll ska jag mysa med pappa och syster.
Tacos, godis och chips står på menyn.


Puss på er
/ sara


tröjan kommer ifrån vero moda

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0