Konfirmation, taggad? nej

HEJ!!
dagen har gått väldigt fort..
kollat konfa, varit med sara, käkat glass, blivit tutad på, blivit kallad slyna o:
Imorgon är det konfirmation för fulla muggar. Är lite spänd.
Ska iallafall gå upp klockan sju. För ska till mamma halv åtta för hon ska hjälpa mig med mitt hår (a)
jag kan inte själv.. nää inte alls minsann !
Jag vill att min lugg ska växa en väldans lång bit också. Är sjukt trött på den.
ahja.
Ikväll blir det robinson+eurovision song contest!
Malena klarar sig nog bra tror jag eftersom hon har en sån speciell låt! =)
Önska mig lycka till imorgon och hoppas jag får en system som jag tror att jag får .
PUSS OCH HEJ.
/s


Julia, Johanna


Elin, Julia, Johanna


Alla


Puck, sara, hanna
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0