gömda ord

Jag har inte haft tid att lägga upp på ett par dagar nu. Eller igår hade jag tid men glömde av.
Wellwell.. Nu sitter jag iallafall här och det hoppas jag att ni uppskattar.

Såå heeeej bloggen!
helgen i kort:

Fredag: HalloweenParty med mina älsklingar hos Sara och vem blev inte avundsjuk när Sara fick en t-shirt med Håkan Hellström på?...
Lördag: Vaknade runt åtta av att NikkePikke ringde och väckte mig.
Jag: "NIKLAAAAS JAG SOVER"
Niklas: "HEEEEJ SARA"
han är goo han!
Efter man gjort sig i ordning drog hela familjen till Göteborg. Fikade på "Le pain francais" och annat mys.
Fick med mig en mörkgrön jacka. Everest från Stadium hem. Och gissa vem man såg i kön innepå stadium? Självaste Lotta På Bråkmakargatans Pappa. Clas Malmberg. WOOOW tänker ni! ;) hahahah!
På kvällen sminkade jag och Amanda Julia och Vanessa till små emos för dom skulle ut och "busa"
Söndag: Gjorde inte alls mycket. Bara allmänt depp för skolan.

Nu blir det andra avenyn för mig.
Så alla får drömma sött!



Födelsedagsbarnet


MOI




HANNA PANNAAAA


JULLAN


MINA!


Vem äre som alltid får till det?

(Y)

 


ni gillart!



KRAM BABES

Kommentarer
Postat av: nikkeepikkee

hihihi mysig helg :)

speciellt när jag väckte dig, det var AAASKUL!! xD



söta små emos va ni oxå :D

puss

2009-11-04 @ 14:19:37

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0