Sunday!



BellaBus ville inte vara med på bild


Saraaa


Puck, Julia & Elin med andra ord ; MINA SÖTNOSAR!


HK Brätte




Vannesa och Julia


Sara in the A-hallen


Annan ful sak in the A-hallen


Fixade snyggaste tröjan på marknaden=)


tuff jag är !

~

Här är lite bilder från gårdagen.
Oktobersmarknaden med Sara och träffade såklart massa sött folk där med :>
Sen runt halv ett var jag och kollade på Julias match
och brätte vann med 16-9 över Mellerud.
Amanda och Eleonore var också där så alla vi åkte tillsammans in till
marknaden när matchen var slut.

Igår kväll gjorde jag inte så mycket tills Amanda och Eleonore kom och knackade på
hos mig så jag hängde med dom ut ett tag.

Idag vaknade jag runt 9 (trodde jag) men vi hade ju ställt om klockorna
så den var tydligen 8. Haha!

Ikväll bär det av till mamma och Mikael så jag för nog ta och börja packa tror jag.

♥Hugs♥
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0