Run this town

hello boggläsare
Min dag har varit helt överbra!
Fixat veckans babe 4 veckor framåt nu. Det kan ju inte bli bättre?
Vill du bli min 5 veckans babe?=)
Skolan började med musik, fysik, matte, mat.
Franska (som faktiskt var hur megatråkigt som helst!!), svenska och till sist kemi med Bengt.
Vi fick inte tillbaka proven för att han hade inte hunnit rätta dom.
Lite tråkigt tycker jag menmen. Vi fick iallafall kolla på en hmm... jätterolig film!
Om sex och sånt gotti gott gott. Han vet att vi älskar't.
Just därför valde han en sån hmm.. jätterolig film. Det vet ju alla.
Efter skolan tog jag med mig Sara hem till mig där vi fick smaka på vääärldens godaste tårta som Amanda
och Eleonore(www.partyyboggen.blogspot.com) hade fixat.
Efter mumsandet på den drog vi till bibblan för att plugga om Industrialiseringen som ska vara inne på fredag.
Det gick ganska bra förutom att vi inte hittade en del saker. Men det ska vi ta imorgon bestämde vi oss för!
Nu sitter jag här och tänker på morgondagen. Ska vara vid skidstugan halv elva imorgon för torpaskolan
har ordnat en go och gla orienteringsdag. Very nice!
Hur har eran dag varit?


Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0