Grattis älskling, äntligen 16 år♥

hej underbaringar!
Jag ska bli bättre på bloggen.
Det sista har jag inte haft tid/orkat.
Men det ska det bli ändring på nu tycker jag allt!
Idag är dte ingen vanlig dag för det är
MandiPandis födelsedag. Gick upp runt 6tiden imorse och sjöng
för henne. Jag hade köpt lösnaglar och massa klubbor.
AMANDA GILLAR LOLLIPOP FÖRSTÅR NI!
Haha =)
Ajaa, ett stort grattis till henne iallafall
Under dagen ska jag gå sunt och småstäda lite här och var
För det blir tårtkalas ikväll! (y'

pussssss på alla bloggläsare, ni betyder
JUSTE!!
halv 10 imorgon vid roddklubben ska jag möta Alicia och Josefin
för jag ska fota dom. Kommer bli riktigt kul!
Så bilder kommer upp på bloggen =)♥♥


födelsedagsbarnet


en gammal bild på mig med lugg!


Lasse Lindh på fairfest i Mars/April


Markus Krundegård på fairfest i Mars/April
Marit Bergman på fairfest i Mars/April


DÄR FICK NI LITE BILDER =)


xoxo

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0