MYSIG HELG!!





JÄÄÄVLIGT HET BILD JAG VET!



mitt psykbarn <3





Fredags : Skola, Franskaprov som gick brabra. Sen blev det bio med Amanda. "the ugly truth"
Rolig film dedär!
Lördags : Vakna sent i samma säng som Amanda. Bibleoteket i 10 min för det stängde 2. Sen stack vi och köpte varsin coca cola och satte oss på Jacoben och frös som 2 små fågelungar. Vi tyckte synd om den lilla flickan som tappade sitt gosedjur i vattnet :( Hem och käka och sen blev det skräckfilm. Natten var riktigt DAMP!
Söndag : Vaknade i samma säng som Amanda igen. Vi gick upp och tog lite frukost sen drog jag, Amanda och Mamma till Lindex. Blev ett par vantar och en halsduk. ÄNTLIGEN!
Sen hade vi lite kul inne på Maxi. Efter maten stack jag och Julia till pappa och nu sitter jag då här..
Nu blir det Ensam mamma söker som jag har missat hela 25 minuter på redan.

Hoppas ni har haft en lika höstmysig helg som jag =)<3
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0