P h o t o s h o o t

haft en helt underbar helg med skratt, bakning, prat, promenader, fotografering
och ääännnu mera skratt!
bakade världens godaste muffins idag. Men vi hade inte florsocker så det
blev inga cupcakes som vi tänkte =(
Men vi hade grädde och silverströssel på så det blev bäst ändå!
Sen efter vi käkat dom stack vi ut och fotade lite.
Bilderna på mig blev inte alls som jag hade tänkt mig men Sara's blev riktigt vackra.

Så kolla bilderna och kommentera gärna vad ni tyckte sen!














bilderna på mig blev suddiga =(

 

 




alla kan kommentera tycker jag!

Kommentarer
Postat av: kalle ko skit ( kinf of wulcan (h) )

du kan ju ta me några muffins till mej i mrgon då? ;DDD

haha

suuuuperfina bilder !:DDDD

<3456

2009-10-11 @ 21:24:37
Postat av: kalle ko skit ( kinf of wulcan (h) )<3

du kan ju ta me några muffins till mej i mrgon då? ;DDD

haha

suuuuperfina bilder !:DDDD

<3456

2009-10-11 @ 21:25:38
Postat av: caroline

galet fina muffins ju!:D

2009-10-19 @ 17:59:31
URL: http://verklighet.devote.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0