rutsara älskar sin amanda

MIN DAG I SUDDIGA MOBILBILDER.
NI DÖR VÄL INTE? =)


testade kondomer på biologin.









PUCK ÄR LIKA GLAD SOM VANLIGT =))))



ignorera grisen till höger









ELVIS VILLE OCKSÅ VARA MED PÅ KORT =)

--

början av kvällen tillbringades med Amanda.
Som vanligt får vi till det. Satt på skolgården och lyssnade på musik
och gjorde en så kallad "musikvideo"
Tro vad ni vill om den.
Haha!
Blir samma dam imorgon kväll. Men jag tycker synd om henne för hon
ska upp och jobba imorgon, stackarn!
Resten av kvällen kommer det inte hända speciellt mycket.
Ska nog faktiskt ta mig en tur till sängen nu.
Är sinnessjukt trött.

puss och kram
/ rutsara

provet gick bra, btw!
Kommentarer
Postat av: hanna monthana :D

gott me kondomer ! ;DDD hihi

ja skulle ju fan vart där !.



& jag älskar mina puddingar på bild ! <3

2009-10-06 @ 15:47:24

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0