Nu har jag varit..

.. Duktig och städat mitt rum.
Det behövdes. Strumpor och kläder överallt plus damm i mängder.
Haha, vet att ni gillar stilen, men nu är det städat och rent. Fast måste egentligen¨
fixa hela mitt skrivbord också men jag pallar ärligt talat inte nu.
Hah, ruuutie goes latmask.

Imorgon har vi mitt just nu livs största fasa.
TRUMVIRVEL...... nationella i matte.
Alltså, jag är så sjukt orolig över detta så det inte är sant.
Rädda mig ur detta, please..

Ett plus imorgon är att vi slutar tidigt och sen
ska jag följa med Julia till allingsås och
kolla för det är potatiscupen så hon kommer
vara borta hela helgen i stort sätt.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen med världens bästa bok!
sweet dreams



foto; jag
redigering; jag
bilden tog jag i Holland och jag älskar den!

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0