Sång i buss på villovägar

Julafton var inte slut för min del, den fortsatte så glatt idag.
Kan det vara mer underbart än såhär?
Nej det kan det inte för DET BLIR HÅKAN I MARS!
Åååååååh va jag längtar, helt sjukt.

Bästa, finaste, underbaraste Håkan Hellström.

Håkan Hellström – Mitt Gullbergs Kaj Paradis
Håkan Hellström – Dom där jag kommer från
Håkan Hellström – Tro Och Tvivel
Håkan Hellström – Shelley
Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

Några favoriter, hihi

Kommentarer
Postat av: ludde

men du man tackar så mycket :D trevlig blogg du har här också!

själv så ska man också se Håkan, i april :)

2010-12-26 @ 12:28:55
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0