lite smått om mig såhär på söndagskvällen!

Var kommer du ifrån? - Vänersborg
Fullständiga namn? - Rut Sara Linnea Berndtsson
Hur gammal är du? - 15 år
När fyller du år? - 27 december
Tycker du om någon just nu? - nej, och jag orkar inte det heller.
Jag samlar på? - kramar
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vilken tid gick du upp idag? - halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt? -ja
Har du sovit ensam inatt?- jaaa :(
Har du strumpor på dig nu? - jaa :D
Hur svarar du i telefon? - hej det är sara, hallå, tja, hallouuu.. MASSA OLIKA i mobilen
Vad ska du göra ikväll? - chilla
Vad ska du göra imorgon? - skolan och masssa plugg -.-
Var vill du bo när du blir stor? - Göteborg eller ngt varmt land
Vad vill du bli när du blir stor? - fotograf är mitt drömyrke men ska läsa omvårdnad på gymnasiet för det är en bred utbildning. Så jag kan ju fota på fritiden.
Är det okej att gråta? - självklart, gråt ut så mycket du kan!
När grät du senast? - typ.. ngn gång förra veckan.

*

 

Vilken årstid tycker du bäst om? - våreeen
Laddar du ner musik och filmer från internet ? -inte mycket längre, bara från youtube isåfall
Skulle du göra om du vann en miljon? - bjudit familjen på några resor och shoppt upp lite. Det som blev över skulle jag gett Rädda Barnen.
Bär du glasögon eller linser? - nix
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Tycker jag verkligen inte
Har du hål öronen? -Ja =)
Har du tatuering? - Nej, men vill ha
Vill du gifta dig? - framtiden får avgöra.
Vill du ha barn? - Jaaa, och dom ska heta Vidar, Marcus och Linn (y)
Solar du ofta? -Nej
Är du bra på att laga mat? - nej. ahah
Gillar du att dansa? - klart jag gör!! =)
Hur vig är du? - är inte vig för fem öre.
Vilken är din favoritglass? - Piggelin
Tror du på ett liv efter döden? - ja.. eller jag har ingen aning.
Bor dina föräldrar tillsammans? - Nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Inte morgon iallafall
Vilka hårfärger har du haft? - Brun, Mörkbrun
Är du beroende av något? - Kramar
Röker du? nej :D
Senaste låten du hörde? - lyssnar på With You - Chris Brown just nu!
Brukar du bädda sängen? - försöker
Har du kysst någon under den senaste veckan? - nej, men pussad :))
Vad var det senaste du sa?- "JAG TAR DEEET!!"
Vem kramade du senast? - Morfaar <3<3<3<3
Saknar du någon nu? -Ja, som in i..

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0