Raymond & Maria

HEJ BLOGGEN!

Idag hade jag första nationella provet. I svenska. Känns som att det gick helt okej men det var en del djupa frågor. Svåra liksom.. Men gick ändå bra fast man hade kunnat få lite mer tid på sig tycker jag allt!
Resten av dagen kändes som 100 dagar eller något men tillslut kom man hem. SNÖÖÖÖN KAN BARA ÅKA IVÄG NU! Menmen,, Nu sitter jag här med en mätt mage och pluggar engelskaglosor som är till imorgon. Jag orkar inte fan.. Och på torsdag har vi ett till nationellt i svenska. Vi sdka skriva uppsats. SVENSKA ÄR KUL. Det är tur det iallafall. OCH MAMMA FYLLER ÅR PÅ TORSDAG!
Anteckna =)

back to work.

peace out!


JAG OCH PIKKE ÄR COOLA!

Kommentarer
Postat av: jossan karlsson

diggar din tröja tjejen ! :D <3

2010-02-11 @ 18:52:36

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0