HOME SWEET HOME!

... Brukar man ju säga men i detta fallet vill jag mest av allt i
världen vara kvar på Sikhall med världens bästa kompisar!
Finns inga bättre än ni, 9F!

"Resan" var hur underbar som helst, så jävla kul.
Sov sammanlagt 1 timme och 20 minuter och var ALLMÄNT ÖVERSPEEDAD!
"Sanning eller konka?" blev till" Konka eller konka?"
Sara fick slicka på Kulls raggarsträng!! HAHAHAHAH!!!!
Så jävla kul, skrattade asmycket! =)
Jag, Fredrik och Elin var busiga som målade lite på folk som sov och lite annat.
FYFAN, vill göra om det igen men nästa vecka tar våran saga slut.. Sagor ska väl sluta lyckliga?

Bilder lägger jag kanske upp imorgon, efter Johannas studentfirande!

KRAM OCH PUSS, kag älskar alla i 9F<3 



9F är dom bästa och vi vinner för det mesta.. kan ni ropa "Vi är bäst i Europa?" "VI ÄR BÄST I EUROPA!!"
Kommentarer
Postat av: Julia

haha BÄST! :D



big love <3

2010-06-04 @ 09:10:21
Postat av: sara =)

hahahahha joooo det där med att jag slickade på kull å så .. det är ju ngt jag aldrig kmr attglömmaa.. och allt kul som vi gjorde!!

jag älskar våran klass så det nästan är cp..(L)(L)

2010-06-04 @ 21:44:57
Postat av: Johanna

9F är bäst & jag älskar er alla!! (L)

2010-06-05 @ 09:17:23
Postat av: Dino

9F (L) bästa klassen och det är bevisaT! :D:D:D:D:D:DDDDDDD (L) kommer sakna er alla <3

2010-06-05 @ 13:18:46

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0