bort med snöööön!

Godkväll bloggläsare!

Arbetet om andra världskriget är nu avklarat och det ser jag som mycket mycket härligt.
Vet ni vad jag älskar? Jo, jag älskar när man har vetat om något länge och "oroat" sig.
Men sen när det är avklarat kommer värsta skäna känslan i hela kroppen av lättnad. Ja, jag älskar lättnad.

*

Måste säga att jag har dom mest underbara kompisarna i hela universum. ALLA!!
Syftar inte på något speciell. Tjejer och killar, ni är bääääst.
Love you guys!

*

Mamma har köpt en skinnjacka till mig. Happy Face!
Ska nog ha den imorgon till skolan, även om jag kommer frysa överkroppen av mig.
Det skulle sitta fint att komma utan överkropp imorgon. Men jag bryr mig inte.
LIFE IS A BITCH.

*

Jag vill nästan sova nu, bara för att liksom, det är ju en dag imorgon också trots allt.

*

Plus att jag funderar på en ny design på bloggen!

*

Godnatt mina underbara bloggläsare, LOVE YOU :*

*

OCH GRATTIS TILL MIN LILLA FREEEKIK ANDERSSON SOM FYLLER 16 IDAG! :)

Timbuktu – Det Löser Sej

Timbuktu – Karmakontot

Timbuktu – N.a.p.



TIMBUKTU BABY!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har haft skinjacka sen januari på mig på dagarna, jag fryser inte ;)

2010-03-16 @ 23:41:16
URL: http://liestheytell.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0