hallon, vinterfras och känslor

Hejsan bloggen! =))
blir så sjukt arg på mig sjäälv. Skrev ett långt inlägg nyss så försvann det!!!!
ÅÅÅH!

Jaja, får ta allt kort igen för nu har jag inte orken att skriva om allt.
Dessutom kommer jag inte ihåg allt jag skrev.
Har varit lite seg uppdatering nu i helgen. Men har faktiskt haft lite bättre saker för mig.. Som att
träffa Isabella. Var så sjukt längesen och vi behövde snacka igenom en hel del saker!
Så vart rätt skönt att träffa henne!

Imorse färgade mamma håret på mig. Skulle blivit ljusare men det blev det ju inte såklart.
Fast utväxten är iallafall borta. TUR DET!

Fixade nyss världens godaste dessert till familjen. Hallonglass for sure :)
Och självklart kommer lite bilder från denna helgen.

BTW ÄR JAG SUR ÖVER ATT INTE ALCAZAR OCH NEO GICK VIDARE IGÅR!





















Ha ett bra slut på helgen underbaringar !
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0