tre saker

sjukt hur trött man kan vara en lördag
ont i magen har jag också
life is a bitch änna

Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår mig på: folk som röstar på sverigedemokraterna, djurmisshandel, krig
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: lampa, kamera, pennor
Tre saker jag gör just nu: mår illa, lyssnar på musik, tänker
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Det har jag inte kommit på än men då är det en av sakerna : Komma på 3 saker jag ska göra innan jag dör.
Tre saker jag kan: cykla, äta, BLOGGA haha
Tre saker jag inte kan: springa, gapa stort, lyssna på skrikmusik
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: håkan, smurfarna, snook
Tre saker jag skulle vilja lära mig: bli lika rolig som kodjo, sjunga, spela gitarr
Tre favoriträtter: pannkakor, grillat, tacos

Kommentarer
Postat av: Lana

ska också göra den där "tre saker" snart, om jag får! & tackar. kameran är min bästis efter min systemkamera hihi

2010-10-03 @ 09:34:06
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0