tidsfördriv

Hur bor du: Mamma: I ett hus som har två lägenheter. Pappa: Lägenhet.
Brukar du komma i tid: JA
Hur lång är du: 1,73 m
Kan du laga mat: Jadå!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går på omvårdnadsprogrammet.
Vad har du på dig just nu: Jeans, Linne
Har du någon fobi: Älgar, kräkas och fötter.
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag! :)
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte ett linne och ett par skor igår.
Din favoritdryck på morgonen: Oboy !
Har du sovit i din egen säng inatt: Yeah
Vad hade du sönder senast: Jag hade sönder.. min ipod tror jag. Fast den har bara hakat upp sig så det är förhoppningsvis inte mitt fel, ehhehe..
Vem snackade du med senast: Julia
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte riktigt..
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara allmänt jobbig och tjatig.
Någon jag stör mig på: Haha, säger jag inteee här.
Intressen: Fotografera och blogga!
Senaste person du kramade: Noomi hihi
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Oboy. Hahahaha.. hej jag gillar oboy
Vill du ha barn: Ja någon gång i livet.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja
Har rakat dina ben någon gång: Haha, ohja
Är du sugen på något nu: Yeah, skulle sitta fint med mat.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej.
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Ja :)
Röstade du i det senaste valet: Nääe
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Haha, sådär.
Vilken låt lyssnade du senast på: Kids - MGMT
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: spyor
Har du pengar på mobilen: Nejjjjjjjjjjjj
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-23 @ 17:37:53

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0