här kommer lyckan -

Eller inte

Söndag, jobb igen.. Börjar 15:00 och jobbar till 21:30.
Erkänn, skönt!?
Nej, usch.. Får bita ihop och längta till tisdag då jag är leeeedig!!
Tror jag är ledig på torsdag också, om jag har tur.

Ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering men ni vet ju
att jag är ute på praktik osv men lovar att bättra mig.
Men till vilken nytta?
Har ju inga som läser ändå... eller?
Först känner jag att jag MÅSTE uppdatera bloggen men sen när jag väl ska göra det sitter jag och tittar på en blank sida och vet inte vad jag ska skriva.



Snälla läsare, även fast ni inte är så många älskar jag er alla!
Ni gör mina dagar!

Bilden är från göteborg som ni kanske ser, saknar hårfärgen lite hehe.

Kommentarer
Postat av: ludde

skriv en saga på bloggn' vettja ;)

2011-01-17 @ 16:00:11
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0