ni har kanske sett videon men har bildbrist - såååå attt...

De två senaste dagarna har varit hektiska. Eller okej då.. Inte hektiska kanske. Men lite jobbiga. Igår jobbade jag i två timmar för att sedan gå till läkaren och kolla upp min allergi som blivit sämre. Lite blodprov osv. Sen på kvällen var jag ute och käkade på Suads med Mamma, Mikael och Julia. Gott var det! Natten som kom var bland de värsta nätterna jag, Sara Berndtsson - har varit med om. Vaknade och kände att jag behövde svälja något. Fick svälja och svälja och svälja. Reste mig upp och förstod vad det var för något eftersom näsan började rinna något fruktansvärt. BLOD! Det bara kom som en jäkla fors. Herregud. Jaja, dagen på jobbet var kul faktiskt. Var bara jag och sommarvikarierna vilket var ganska skönt. Efter jobbet stack jag hem och fixade lite mat till mig och Julia som precis hade vaknat den jäveln. Nu sitter jag här med en jäkla värk i armen eftersom jag vaccinerade mig idag inför Turkiet som jag åker till 13 Augusti. Jag längtar inte, hehehhh.

- Vill också be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat alls de senaste dagarna men jag har varit internetlös. Har ju mobilen men det laggar när man ska blogga. BLABLABLA ingen orkar läsa detta ändå. PUSS!

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0