favoriter i repris

Bilder tagna och redigerade av mig
(bilden på uppskjutet är dock inte taget av mig)
Erik säger att jag ska skriva.
OM vad?
-
Ett beroende jag har är lipsyl.
En gång hemma hos Hanna hade jag glömt lipsyl hemma och hon hade inget.
Det resulterade att jag somnade med handkräm/bodylotion på läpparna.
När jag vaknade morgonen därpå var mina läppar torra som sanden på ursand.
-
Jag har även vissa tvångstankar.
Tänk er att ni kommer cyklandes på en trottoar och en bil kommer.
Ni måste hinna före bilen till ex. ett hus längre bort,
annars måste man göra 100 situps när man kommer hem
eller typ inte duscha på tre dagar.
Sånt tänker jag vardagligen.
Men det är nice.
Funderar på om jag är normal.

Fint inlägg va?

LIPSYLTIME.
Kommentarer
Postat av: Erik

Sjukt fina bilder Sara!

Du ska veta att dina inlägg får mig alltid lite gladare! (:



Keep on workin' baby! <3

2011-03-24 @ 23:58:45
Postat av: Mom

Varför vara normal när man kan vara sig själv...

2011-03-25 @ 07:41:15

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0