drömmer jag?

-
TRE TVÅ ETT NOLL
Nu ska jag berätta om min dag.
Jag har i stort sett avslutat två kurser - Naturkunskap A och Vård & Omsorg.
I vård & omsorg hade vi ett avslutande prov som jag skrev 7½ sida på, det kändes skitbra!
Seeeen efter skolan hämtade pappa mig (eftersom jag är ett kryckmongo)
och jag taggade möte på Linden där jag ska sommarjobba. Det överraskade mig att det verkade så himla bra!
Var roliga människor som jag tror att jag kan ha kul med (de andra sommarvikarierna)
OCHOCHOCH efter det hämtade pappa mig (igen) och vi åkte upp till Rörvik där Julias klass är inatt blabla.
Där uppe blev det grillning och annat kul.
Nej nu orkar jag inte skriva mer (med tanke på de 7 sidor jag skrev förut)
Jag hatar att vara ensam hemma såhär sent.
p u s s
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0