Stay - Erik Hassle

Videon hittade jag på PSL's hemsida:
-
En hälsning från Erik Hassle damp ner på redaktionen – och en sprillans ny video!

Hej alla! Här är videon till min nya singel ”Stay”. Den bygger på bilder ifrån det bästa utav draman, ”En kärlekshistoria”. Jag har länge velat låna bilder från den här filmen och har egentligen bara väntat på rätt tillfälle. Det var okej med Roy Andersson (otroligt coolt) så då var det inte längre något snack! I mitt eget huvud är det precis den typen av ung kärlek låten handlar om. Någon gång ska vara första gången hjärtat sätts på prov. Jag hoppas ni tycker om videon.

/Erik


Med videon och Eriks ord blev en grym låt helt plötsligt obeskrivligt vacker.

Kommentarer
Postat av: evelina

förresten, har alltid undrat varför du kallas rutsara?! :D

2012-04-19 @ 15:04:17
URL: http://karhuside.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0