UTMANAD!

Blev utmanad av Sarah!

1. Lista tre av dina favoritband.
- Bon Iver
- Colplay
- Two Door Cinema Club

2. Vad vad det senaste du unnade dig och varför?
De senaste jag unnade mig var godis. Varför? Jag var jävligt sugen.

3. Du skriver en bok - vad blir titeln?
"Vad blir titeln"

4. Om du hade möjligheten att gå tillbaka i tiden och göra om en dag i ditt liv, vilken dag skulle det vara och vad skulle du göra annorlunda?
Jag hade valt att gå tillbaka till 22 Juli 2011. Den dagen då Anders Behring Breivik mördade 69 personer. Jag hade varnat alla. Så alla visste vad som skulle ske. Försökt hindra honom. Hur vet jag inte. Men att ringa den norska polisen är ju en bra start.

5. Du är peppad, glad och livet är på topp. Vilken låt lyssnar du på?
happiness
 
6. Vinter resten av ditt liv eller aldrig mer få prata engelska?
Aldrig mer få prata engelska!!!

7. Favoritveckodag, och varför?
Fredag när man slutat skolan. Då vet man at man har en hel helg framför sig!

8. Har du någon tvångstanke? Berätta.
Det är knappt en tvångstanke. Det är bara något jag får för mig att göra ibland. Men iallafal.. Ibland får jag för mig att sätta ner handen på en spisplatta eller på strykjärnet. BARA FÖR ATT. Haha.. Mobbat.
 
9. Senast pinsamma saken du gjorde?
Kan ha varit när jag ramlade på en skolavslutning när jag var yngre. Har väl gjort några pinsamma saker men det toppar nog. Eller när jag var på ett disco på högstadiet och la mig på ett bord som brakade ihop.. Rätt jobbigt läge :)

10. Har du en konstig egenskap, ifall ja, vad?
När jag tycker att något är extremt kul så skrattar jag fult. Alltså. Det ör knappt ett skratt. Hahaha.. Går inte att förklara.

11. Tre grejer du tycker om med dig själv?
- Jag tycker att jag är en glad tjej (för det mesta) och har lätt för att få med mig andra i glädjen.
- Jag tycker att jag är bra på att uppdatera min blogg (not)
- Jag tycker att jag borde hitta mig själv mer. Vem är jag?/varför är jag som jag är?

Jag utmanar: Ludde, Dominika, Caroline, SibelaJennifer. L, Nicolina, Annie, ElmaClara, Sara, Felicia

Läs spelreglerna här.

Frågorna DU ska svara på är:

1. Vad är det vackraste du vet?
2. De tre bästa låtarna för tillfället?
3. Vad får dig att gråta?
4. Hur vet man at man är kär?
5. Topp 5 - bästa pepplåtarna:
6. Vilket är ditt drömyrke?
7. Vilken trend är den hetaste i sommar?
8. Beskriv din klädstil:
9. Vad gör dig lycklig?
10. Om du fick välja en plats på jorden du fick bo på, vart skulle det vara då?
11. Berätta om ett minne som du alltid kommer bära med dig:
Kommentarer
Postat av: Dominika

Haha söt du är finis!! :D

2012-04-29 @ 21:31:00
URL: http://strawberryfield.devote.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0