DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU

Idag på idrotten hade vi styrkeövningar med olika stationer. Vi körde vårt bästa och gjorde några stationer. När vi sedan kom till armhävningar kände Hanna att hon fick ont i nacken. Jag började massera lite för att få bort smärtan. Sen körde hon lite till. Efter det hade hon helt plötsligt jätteont. Hon kunde inte röra nacken.
Sen fick jag köra ensam. Det gick bra ända tills jag kom till "upphopp"... Jag började att göra några upphopp och sa sen till Hanna att jag var trött. Hon sa bara "Jo, men kom igen nu". Sen när jag bärjade hoppa kände jag hur det brände till i ena knät och jag fick superont. Jag fick sätta mig och kände hur tårarna bara pressades fram ur ögonen. Hanna trodde först att jag bara sa "aj" för att jag var trött men sedan såg hon hur ont jag hade.

Detta är inte första gången någon av oss skadar sig när vi ska vara duktiga på idrotten.
Förra gången kom jag med kryckor dagen efter.
I love it.

Bild från facebook.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0