Direkt från Stockenäs!

Måste skynda mig med ett inlägg innan internet stängs av! Helt otroligt att jag kommer ut på internet med datorn! Haha :) Förlåt för dålig uppdatering men är ju som sagt i stugan.. Igår var vi på kusten. Vi var bland annat på sportshopen där jag fick med mig två Yankees-kepsar och en jättefin kofta!
Nu ska jag sova. Ska försöka bättra mig med uppdateringen men finner inget roligt att skriva längre. Dessutom kommer jag inte ut på blogg.se med mobilen. Den appen suger!
KRAM! <3 ---- Btw: Festen i lördags var grym! HIHI!
 
 
Världens finaste cykel från 40-talet. Helt underbar.
 
Bilderna är tagna med Instagram. Där är jag väldigt aktiv. Så följ mig där om ni inte klarar er utan mig: rutsara
Om ni inte har en smartphone kan ni checka http://web.stagram.com/n/rutsara/
PUSS!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0