löprundan....

Var ute och sprang i en halvtimma förut. När jag bestämde mig för det var det äntligen uppehåll och sol efter regnet som har varit till och från hela dagen. Sen direkt när jag tog en kliv ut genom dörren började det spöregna men det hindrade mig inte. Snacka om att jag var blöt. Helt genomsur när jag kom in. Det värsta var när jag mötte en skitsnygg kille som joggade han också. Han kollade så konstigt på mig så sen när vi hade sprungit förbi varandra förstod jag varför.. Det var min mascara. Den hade börjat rinna. Nice. Snyggt. Verkligen. Nu ska jag sova.
Godnatt.
Är rätt snygg ändå.
Kommentarer
Postat av: Ebba

SV: men guuu tack snyggare! ;)

2012-05-16 @ 20:45:26
URL: http://ebbaey.blogg.se/
Postat av: Julia Jarni (:

HAHA. Ja. Rätt snygg saraaa <3

2012-05-17 @ 11:35:19

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0