crying out your name

 
BERED ER PÅ ETT "IDAG-HAR-JAG-GJORT-DETTA"-INLÄGG....
 

Började sju imorse, herrejösses vad trött jag var. Kunde knappt hålla ögonen öppna när jag kom till jobbet.
Men det var lugnt när jag kom dit. Städade lite och bara slappade! Fick också reda på att jag kanske ska få timanställning där. Min handledare och en annan i personalen ska framföra till chefen att de vill ha mig där. UNDERBART! Efter jobbet cyklade jag hem till mormor och morfar där jag var en liten stund. Mysigt som vanligt!
 
Kvällen har bjudit på skratt, tårar och ännu mera skratt. Har haft kompisar till familjen här på middag och det blir som vanligt galet. Haha, sjukaste! Nu är jag sjukt trött efter att ha kollat det nya avsnittet av TVD (som ni ser på inlägget under)... Gosh, bästa serien, helt seriöst! 
 
ÄNTLIGEN HELG!
Godnatt.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0