LÄNGTAR!

På fredag åker jag och världens bästa Isabella till Stockholm! Det kommer bli hur mysigt som helst. Dessutom kommer vi kanske träffa bästa Johan Payne som jag inte träffat på över ett år! Saknar dig, buddy! Kommer bli så himla skönt att komma ifrån Vänersborg några dagar. NI ANAR INTE! Blir som ett litet avbrott från min tråkiga vardag. Lääängtar! 
 
Som ni vet så fyller jag väldigt sent (27 december). Folk har alltid frågat mig om det är jobbigt att fylla sent. Mitt svar har alltid varit: Jag har inget att jämföra med.. Så det är väl helt okej! Hade jag fått den frågan i dagsläget hade mitt svar varit: DET ÄR DÖDEN! Jag trodde aldrig jag skulle tycka att det skulle vara jobbigt att alltid vara yngst osv. Helt seriöst nu.. Jag tror jag avlider så mycket jag vill ut på partaj med mina vänner.
 
I fredags skulle jag, Hanna och Johanna ut och käka i Trollhättan. Vi var ute rätt sent och bestämde oss efter ett tag att vi skulle gå till Strandgatan. När vi väl kom in och skulle beställa fick vi frågan om vi kunde visa legitimation. Jag förstod då att man behövde vara 18 för att bli serverad.. Vad är det!? Seriöst. Vi skulle gå ut och äta UTAN att dricka alkohol.. Men nepp.. Det slutade med en Mc Feast på Donken. Guldkväll, verkligen!!!!!
 
Jag vill vara 18 år NUUUUUUUUUUUUU!!!!!! ....Nuff said.
 
 
 
 
Tre suddiga bilder tagna med mobilen från Maskinens konsert på Götaplatsen i somras!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0