Midsommarhelgen

 
 
 
 
I fredags på Midsommar var jag hos Mange på Blåsut. Festligt och trevligt med skönt folk!
När det sedan började bli lugnt tog vi oss ner till stan där Hampus hade fest han också. Kvällen avslutades hemma hos mig med 7 killar som inte kunde slita blicken från filmen "Piranha 3DD". Värsta och sämsta filmen jag sett! Haha! Mysigt var det iallafall.
 
På Midsommardagen tog jag och världens bästa Bella bussen till min stuga där vi hade det grymt mysigt trots det tråkiga vädret.Sist men inte minst var jag igår på Strandgatan med Amelia igår. God mat, dryck och mycket prat om studenten och allt som varit nu innan allt tog slut.. Men även framtidsplaner och vad vi ska göra med våra liv. Den frågan är dock kvarliggande i mitt 18-åriga huvud. 
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0