"Lite olika"

Blommor och blad har exploderat på loppet inom 5 dagar.
Det tycker jag är fint. Jag trotsar min pollenallergi och gillar våren mer än någonsin.

I söndags var jag och min fin vän Isabella på nya Café Mic där Wintergatan spelade.
Fasen, lyckopiller är en underdrift till ord för jäklar va' bra det var.

Igår då.. Då var jag och ett par andra från Skydd & Säkerhet och Räddning & Ambulans skademarkörer för brandkåren, ambulansen och polisen.
Övningen gick ut på att det skulle skett en kemisk olycka. Alltså skulle vi saneras.
Det var fruktansvärt kallt då vi blev avspolade ute i den kalla luften.
Dock hade jag sjukt kul trots att jag har blivit lite småsjuk..
Ttela var iallafall där och fotade så förhoppningsvis kommer det upp i morgondagens tidning.

Nu ska jag sova.
Kram på er.

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0